АНТИЦЕЛУЛИТЕН МАСАЖ – 50 лв. 40 мин

Ефективно справяне с целулита.

Целулитът се характеризира с промени в кожната повърхност предимно на глутеусите, бедрата и долната част на корема, придавайки на кожата вид на портокалова кора.
Проучванията показват, че близо 85% от жените в зряла възраст са в някаква степен засегнати от целулит.

Антицелулитният масаж е терапия, която цели да премахне подкожните мазнини и да раздвижи лимфната течност в проблемните зони на тялото.

Техниките използвани по време на антицелулитен масаж са енергични и продължителни. Винаги се използва и продукт за втриване в кожата с антицелулитен ефект.

Препоръчително е антицелулитният масаж да се комбинира с други терапии и техники, за да се засили ефекта напр. с:

BODY FX – апарат за контуриране на тялото, съчетаващ стягащото действие на радиочестотата с апоптоза-смърт на мастните клетки и повлияване на целулита. виж повече тук

Продукти за мезотерапия за целулит – инжектирането в кожата на целулитните зони на коктейли съдържащи липолитици /флукоксантин, кафеин/, L-карнитин, хиалуронова киселина, антиоксиданти, микроелементи, витамини, флавоноиди, тритерпени, АХК, полифеноли, сапонини, води до изглаждане на неравностите по кожната повърхност вследствие на целулит. виж повече тук

Интралипотерапия с AQUALYX –  реално Aqualyx е неоперативна алтернатива на липосукцията. Веднъж инжектиран в мастната тъкан, Aqualyx причинява разрушаването на мастните клетки. виж повече тук

Противопоказания за масаж:

– туберкулоза
– доброкачесвени и злокачествени тумори
– кръвотечения
– остри венерологияески заболявания
– тежко протичащи сърдечно съдови заболявания
– остро фебрилно състояние
– остри възпалителни и гнойни състояния
– кожни заболявания и нарушения
– гъбички
– псориазис
– при жени 2 месеца след раждане и аборт

Антицелулитен масаж – Цена 50 лв. 40 минути

Д-р Данчева - запази час

ОНЛАЙН ЗАПАЗВАНЕ НА ЧАС

Резервирайте час при д-р Данчева.